3/25/11

Merong vs. Mereng

~MERENG~
Haih~ (awal2 lagi dah menegeluh ni) =D
Gara-gara menunggu ketibaan inchek VIP yg agak lambat ptg smlm,
kebuhsanan datang mengetuk pintu hati.
Make up tebal dah, bau pun mengancam~ (lain ja bunyi?)
So, x maw mensia-siakan masa & peluang yg ada, bmulalah sesi camwhoring aku..
At first aku target Kak Nab utk jadik photographer of the day..again!;
but dsebabkan belas kasihan aku (dia mesti muak sbb selalu jadik mangsa tangkap gambar aku kat  La Salle), aku pun snap la beberapa keping gambo yg typical.
Mata pandang atas, mulut muncung2..
Naik kebas jugak la mulut aku pas2..hasilnya..sama je dgn gambo yg dolu2..aku pon bosan dah tgk muka aku; sama je posing nyer..



Tangan satu pegang phone, satu buat peace..
Mmg typical gila..naik meluat dahh~
Eh..
.
.
.
"Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana nikmat pandangan, pendengaran, suara dan semua yg telah Kau kurniakan. Janganlah Kau masukkan aku antara mereka-mereka yg kufur. Amin~"
.
.
.
Haa..kadang2 tu dok pikir apa yg org lain ada sampai kita lupa nak bersyukur dgn apa yg Tuhan dah bg kat kita.
Punyala nak jadi mcm one of the famous bloggers, Irine & Helen ke?
Apa2 saja la, asalkan bak kata poker teragung aku kat FB,
"Asalkan kita kenal diri sendiri"
.
.
.
Tu tadi tu muqaddimah je..waktu2 aku mereng ialah;
1) bila xde sape2 dalam bilik kecuali aku ngn GaGa Bear
2) bila tgh tunggu org dtg amek aku (HAAH!AKU MMG XDE KETE SENDIRI!)
3) bila aku gaduh ngn org2 yg aku sayang
4) balik dari shopping mall, tp xde baju baru (Pantang mak nenek~)

~MERONG~
Ha..cter ni la yg aku tgk kat cinema semalam..
Hoh..org lain dah lama khatam cter ni, tp aku baru ada chance nak keluar..


Hik3!gojes ni~ *winkwink*

Macam biasa, aku mmg xde port lain except Midvalley!
Kalau ada kawan2 yg nampak budak pompuan gemok pakai vj jeans, wedges puteh2, ribbon gedabak2 tu, ha..mmg sah aku~
Hehe..mmg fashion disaster sikit pon..=]]
Pedulik apa kan..yg penting aku selesa! sangat la kannn~
.
.
.
UNIQUE; lain daripada yg lain = Merong Mahawangsa!
Percubaan yg berani oleh KRU Production utk naikkan martabat filem Melayu..
Xde la asyik putar-putar tang hantu je..
X hantu, mesti chenta~ haishh~ bosan2~
(komen mcm pro je aku ni~ sangatt~)
Heh, nak buat mcm mana..sbb tu la aku buat blog; senang nak mengomen,mengomel n mcm2 lagi..kalau x suka, komen kat blog sendiri ok?
.
.
.
Till then gojessess! =DD

0 Ore Oyap -->>:

Post a Comment